اجرای برنامه‌های دهه فجر سپاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کهگیلویه گفت: برنامه های دهه فجر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در راستای اولویت های ستاد تشخیص کرونا برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمزه محقق زاده فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کهگیلویه گفت:  برنامه های ضروری و مهم سپاه در دهه فجر با تجمع کمتر از ۳۰ نفر، به صورت برنامه محور و با هماهنگی ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

محقق افزود: درصورت بحرانی شدن وضعیت کرونای شهرستان از برگزاری برنامه های غیرضروری جلوگیری خواهد شد.

او بیان کرد: با توجه به شرایط حساس و جلوگیری از انتقال شیوع کرونا بیشتر برنامه ها از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

محقق برگزاری رزمایش الی بیت المقدس  در ۷۸ پایگاه مقاومت بسیج، اهدای ۴۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند، اعزام تیم پزشکی به حومه غربی کهگیلویه و برگزاری سه یادواره شهدای دانش آموزی بصورت مجازی را از مهم ترین برنامه های این ناحیه در دهه فجر اعلام کرد.

او برپایی نمایشگاه مجازی بسیج دانش‌آموزی، نشست پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دیشموک و چاروسا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و انتشار دلنوشته و خاطرات انقلابی را از دیگر برنامه های سپاه در این دهه اعلام کرد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کهگیلویه افزود: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به برکت انقلاب اسلامی، حضور وحدت آفرین ملت در صحنه های انقلاب، تلاش امام راحل (ره)، جان فشانی های شهدا و درایت مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

محقق زاده با اشاره به نقش مهم رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه گفت: انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان ضروری است و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب ایران، بازگویی و بیان دستاوردهای آن است.

شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه ۴۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.