برخورداری ۳۲ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۳۲ روستای این استان همزمان با دهه مبارک فجر از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: دهه فجر امسال گازرسانی به نقاط روستایی استان اردبیل در قالب ۱۰ طرح به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ خانوار روستایی از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

او افزود: ۳۲ روستای شهرستان‌های مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، نیر، گرمی، کوثر و خلخال و همچنین طرح گازرسانی به فاز ۲ ناحیه صنعتی پارس‌آباد در راستای کمک به صنعت، تولید و اشتغال منطقه با اعتبار افزون‌بر ۳۲۰ میلیارد ریال با حجم شبکه‌گذاری بیش از ۱۳۸ کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز نظامی است که مردم ایران اسلامی آن را انتخاب کردند و بدین سبب مهم‌ترین ماموریت شرکت گاز استان اردبیل، زدودن چهره محرومیت‌ و رفع مشکلات انرژی در مناطق محروم و روستایی است. 

او گفت: ۴۲ سال گذشته در حوزه گازرسانی خدمات ارزنده‌ای در این استان انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوارهای روستایی از گاز طبیعی برخوردار هستند.

اسماعیلی همچنین امسال به نصب چهار هزار انشعاب در سطح استان اردبیل اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ۱۳۸ کیلومتر خط گاز به طول شبکه گازرسانی این استان اضافه شده و مجموع شبکه‌‎گذاری گاز از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۷۶۳ کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.