نصب بیش از ۴۶۰۰ علمک گاز در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب ۴ هزار و ۶۴۲ انشعاب تا پایان آذر ماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۹ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه شده است که با احتساب این میزان، شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۷۸۵ کیلومتر رسیده و تعداد چهار هزار و ۶۴۲ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

او افزود: از این تعداد یک هزار و ۶۱۱ علمک در شهر‌ها و سه هزار و ۳۱ انشعاب گاز در روستا‌ها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده امسال به ۲۴۱ هزار و ۹۳۰ انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل عملکرد شرکت گاز استان را در ۹ ماهه نخست امسال در حوزه جذب مشترک جدید تصریح کرد: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۷۹ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۰۴ هزار ۸۶۵ مشترک رسیده است.

اسماعیلی روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۵۰ روستا برشمرد و جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان را ۱۰۰ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از ۹۵ درصد عنوان کرد و افزود: استان اردبیل دارای ۲۹ شهر می‌باشد که تمامی ساکنین شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او در رابطه با ارایه خدمات غیر حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد کردن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.