فرار معجزه آسای موتورسوار از تصادف با قطار تندرو

موتورسوار هندوستانی از تصادف مرگبار با قطار تندرو با خوش شانسی جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی محض یک موتوسوار هندوستانی در محل تردد قطار تندرو را به تصویر می‌کشد. این موتورسوار که هویتش «شهید علی» اعلام شده قصد عبور از محل ویژه تردد وسایل نقلیه را داشت که دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این جوان ۲۴ ساله در تلاش برای عبور از محل ویژه تردد وسایل نقلیه دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان موتورسیکلت او روی ریل قطار خاموش شده و وی مجبور به پیاده شدن از آن می‌شود. دقیقا در همین لحظه که این موتورسوار در حال بررسی علت خاموش موتورسیکلت است قطار تندرو از راه رسیده و به موتورسیکلت او برخورد می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد که برخورد شدید قطار، موتورسیکلت را در یک چشم به هم زدن تبدیل به آهن پاره کرده و قطعات آن را به هوا پرتاب می‌کند. در این حادثه این موتورسوار در لحظه رسیدن قطار به عقب حرکت کرده و با خوش شانسی جان سالم به در برد. گفتنی است؛ این اتفاق در یکی از خطوط راه آهن منطقه راجاهموندری در ایالت آندهرا پرادش هند رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب خانوم
۰۵:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
راستی چرا باید ماشین یا موتور حتما روی ریل قطار خاموش شود و قبل از آن خاموش نشود علت چیست؟ چرا موتور این فرد قبل از ریل قطار خاموش نشد؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب خانوم
۰۵:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
من این قطار را میشناسم لکومتیو WAP هست که کلاس های مختلفی داره من تو بازی شبیه ساز قطار هند این لکومتیو را دیدم این لکومتیو بیشتر تو هند استفاده میشه و برقی هم هست و سرعت بالایی هم داره میتونید تو اینترنت درباره wap جستجو کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
یعنی زمان آمدن قطار همونجوری مسیر بازه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
هند اینجوریه دیگه اروپا نیست که تو ایران راهبند داره برخی جاهاش اما هند نداره
آخرین اخبار