لحظه وحشتناک تعقیب اسکی باز توسط خرس

حمله خرس به اسکی باز صحنه ای وحشتناک را در مقابل چشمان اسکی بازان رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تعقیب یک اسکی باز توسط خرس در پیست اسکی «پِریدِل» رومانی را به تصویر می‌کشد. این اسکی باز در حالی که از کمی دورتر از تعدادی از اسکی بازان در حال اسکی بود مورد حمله این حیوان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط یکی از اسکی بازان و از روی تله کابین پیست اسکی تهیه شده لحظه حمله خرس را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که چند     اسکی باز سوار بر تله کابین پیست اسکی هستند این حیوان به سمت اسکی بازی که روی زمین حضور دارد هجوم می‌برد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که اسکی باز با افزایش سرعت خود تلاش می‌کند تا از حمله خرس جان سالم به در ببرد.

در این ویدئو صدای اسکی بازان که به این اسکی باز در مورد حمله خرس هشدار می‌دهند شنیده می‌شود. صدای یکی از اسکی بازان در این ویدئو شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «زود باش، خرس در حال تعقیب توئه، به پشت سرت نگاه نکن.»

خوشبختانه این اسکی باز توانست از دست این خرس فرار کرده و نجات پیدا کند. حمله این خرس به این اسکی باز در این پیست اسکی در حالی خبرساز می‌شود که یک هفته پیش نیز پرسه یک خرس در پیست اسکی «کلابوسِت»، نزدیک‌ترین پیست به پیست اسکی پِریدِل خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
کجا اتفاق افتاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
رومانی
آخرین اخبار