۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های جهش تولید لرستان تصویب شد

استاندار لرستان گفت: ۵۶ طرح جهش تولید در این استان دنبال می‌شود که ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرا و تکمیل آن‌ها تصویب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سیدموسی خادمی،استاندار لرستان روز دوشنبه درباره اجرای طرح‌های جهش تولید اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶ پروژه جهش تولید در بخش عمرانی و ملی لرستان در دست اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری کامل از آنها، زمینه جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغال جوانان جویای کار استان فراهم شود.

استاندار لرستان ادامه داد: پس از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، اقدامات اساسی در این خصوص صورت گرفت و در نهایت طرح‌های اقتصادی این حوزه برنامه ریزی شدند.

خادمی تاکید کرد: پس از امضای تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار این طرح ها، قول‌های مساعدی برای اعطای تسهیلات به استان داده و بخش عمده‌ای از آن محقق شد.

او تصریح کرد: به همین منظور قرار است برای اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه جهش تولید ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و ۵۳ میلیارد تومان سود تسهیلات به لرستان اعطا کنند و برخی از بانک‌های عامل استان نیز برای تعداد دیگری از پروژه‌های این بخش، اعتبارات لازم را تامین کرده اند.

خادمی افزود: گرچه همچنان چند مورد از این پروژه‌ها مشکل اعتباری دارد، اما تلاش می‌شود تمام پروژه‌های تولیدی و اقتصادی جهش تولید استان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.