بهره‌برداری از ۲ طرح خدماتی و اقتصادی در لارستان

همزمان با دهه مبارک فجر ۲ طرح خدماتی و اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان لارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان،   گفت: این طرح های خدماتی و اقتصادی  شامل واحد صنعتی و تولید ماسک سه لایه با ظرفیت ۵۰ هزار عدد در روز و یک واحد مجتمع خدماتی و جایگاه سوخت با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع است.

او، با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی واحد تولیدی ماسک، ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده، بیان کرد: در این واحد تولیدی علاوه بر کمک به تامین اقلام مهم بهداشتی مورد نیاز جامعه در شرایط موجود کرونایی، زمینه اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم را فراهم کرده است.

حسنی، تصریح کرد: ماسک تولیدی این شرکت علاوه بر لارستان و سایر شهرستان‌های استان فارس، به برخی استان‌ها مانند هرمزگان و تهران هم ارسال می‌شود و در صورت توسعه فضای فیزیکی و افزایش خطوط تولید، امکان صادرات این محصول به خارج از کشور نیز وجود دارد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، ادامه داد: این واحد تولیدی از سوی شرکت مهر اندیشان آینده جوان لارستان با نشان ( ماسک لارستان) راه‌اندازی شده که ماسک‌ها در رنگ‌های آبی، سفید، سبز و سیاه تولید می‌شود.

او، افزود: در ایام دهه فجر امسال، ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ی بالغ بر یک هزار و۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، کمک خیران و مشارکت بخش خصوصی، در مناطق مختلف  شهرستان لارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

احمد رضا خسروپور مدیر اداره تعاون روستایی شهرستان لارستان نیز اضافه کرد: برای ساخت مجتمع خدماتی و جایگاه عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در لار بیش از ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

او، اظهار کرد: این جایگاه عرضه سوخت که دارای ۲ مخزن ۳۸ هزار لیتری است به ازای هر فرآورده در مجموع حدود ۷۶ هزار لیتر و در قالب چهار نازل نفت گاز و نفت سفید ویژه مصارف گرمایی، کشاورزی و صنایع حوزه تحت پوشش شهر لار و حومه توزیع می‌کند.

خسروپور، گفت: سالانه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی از طریق این جایگاه توزیع می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار