افتتاح طرح عمران روستایی در شازند

طرح زیرسازی و آسفالت مسیر‌های چند روستا در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زیرسازی و با حضور مسئولان شرستان شازند، زیرسازی و آسفالت مسیر‌های چند روستا به بهره برداری رسید

این روستا‌ها شامل تواندشت علیا، ایمانلو، چال هما و فیزیانه از توابع بخش سربند شهرستان شازند هستند که برای زیرسازی و آسفالت مسیر‌های این روستا‌ها بالغ بر ۸۱۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

بازدید از یک واحد مرغداری در روستای مالمیر بخش سربند، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر هندودر و دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید جواد پیر هادی در روستای تواندشت علیا از دیگر برنامه‌های مسئولان شازند بود.

همچنین مسئولات شهرستان شازند نشست میز خدمت با اهالی، شورا‌ها و دهیاران بخش سربند به مشاوره و پاسخگویی به درخواست‌ها و سوالات مراجعان پرداختند.


رجبی فرماندار شازند در این نشست بر ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کار برای جوانان و روستایان تاکید کرد وگفت: تامین ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی مردم و جلوگیری از احتکار کالا‌ها از برنامه‌های مسئولان در شهرستان شازند است.

رجبی هدف از برگزاری میز خدمت را در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم وپاسخگویی مسئولان دانست و بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن تأکید کرد.

او اضافه کرد: در راستای راهنمایی و مشاوره مراجعان، جلوگیری از اتلاف وقت و رضایت هر چه بیشتر فرمانداری شهرستان شازند اقدام به برقراری میز خدمت در محل بخشداری سربند شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.