توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در بوشهر آغاز شد

توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن روغن، برنج و شکر در استان بوشهر آغاز شد.

توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته هزار تن سهمیه جدید روغن به استان اختصاص یافته است که در واحد‌های صنفی و فروشگاه‌‎ها عرضه می‎‌شود.

مهران متوطن بیان کرد: روغن در هفته‏‎‌های گذشته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع و یا از طریق شرکت‎‌های پخش به واحد‌های صنفی عرضه می‎‌شد که صف‌‎های طولانی را به همراه داشت.

او ادامه داد: اکنون واحد‌های صنفی بیشتری برای عرضه روغن پیش بینی شده به نحوی که از ۵۰ مرکز در هفته گذشته اکنون به ۱۰۰ واحد صنفی افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


 رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در سایر شهرستان‏‌های نیز توزیع با همین فرایند صورت می‌گیرد تا روند توزیع روغن به ایجاد صف‎‌های طولانی منجر نشود.

متوطن عنوان کرد: سهمیه شکر هم برای استان در نظر گرفته شده است تا در بسته‌بندی یک کیلوگرمی از طریق واحد‌های صنفی عرضه شود.

او  ادامه داد: درباره برنج نیز مرحله نخست سهمیه استان به میزان ۵۰۰ تن در حال جذب است که از طریق مباشران در استان توزیع خواهد شد.

 رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر درباره میوه شب عید هم گفت: سهمیه میوه شب عید استان شامل ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب زرد و قرمز است و برای جذب این سهمیه در حال بستن قرارداد با مباشران هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.