۷۴۰ عدد سکه تقلبی از کلاهبرداران در نمین کشف شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین گفت: ۷۴۰ عدد سکه تقلبی از قاچاقچیان و کلاهبرداران حوزه میراث فرهنگی در شهرستان نمین کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روانبخش نایب پاشایی، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان نمین گفت: این تعداد سکه تقلبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین کشف و ضبط شد که برابر اعلام کارشناسان باستان‌شناسی تمامی سکه‌ها فاقد ارزش تاریخی و فرهنگی است.

او افزود: سکه‌های تقلبی کشف شده به نیت سوء وبه قصد کلاهبرداری از روی سکه‌های اصل دوره اسلامی ساخته شده که سودجویان به دنبال سوء استفاده از این سکه‌ها بودند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نمین گفت: در این خصوص میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نمین با تنظیم شکایت‌نامه پیگیر موضوع است.

پاشایی با اشاره به نظارت مداوم بر محوطه‌های تاریخی و باستانی در سطح شهرستان نمین بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا از هر گونه اقدام غیرقانونی سودجویان و کلاهبرداران در این حوزه جلوگیری کنیم که برای تحقق این هدف نیازمند همکاری و مشارکت مردمی هستیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.