کلاهبردار اسکیمری بازداشت شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با کپی کردن کارت عابر بانک شهروندان از آنان سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۱ فقره کلاهبرداری به روش اسکیمر اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و عنوان داشت، از حساب بانکی اش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در چندین مرحله برداشت شده است.

وی عنوان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد، چند روز قبل در منزل بودم که در چندین مرحله پیامک برداشت از حساب برایم ارسال شد و باتوجه به اینکه کارت عابربانک همراه خودم بود متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب خود شدم.

رئیس پلیس فتا ابراز داشت: با توجه به اینکه در چندین مرحله ۵۰۰ میلیون ریال از حساب شاکی برداشت شده بود، احتمال کپی کردن کارت عابر بانک شاکی قوت و کارآگاهان شناسایی حساب‌هایی که وجوه مال باخته به آن واریز شده است را بررسی کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه با بررسی حساب‌های واریزی احتمالات کارآگاهان پلیس فتا به یقین تبدیل شد، ادامه داد: هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم به ۱۱ فقره کلاهبرداری در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
درود بر پلیس فتا
آخرین اخبار