آسمان بوشهر اوایل هفته آینده بارانی است

هواشناسی بوشهر از ورود یک سامانه ناپایدار جوی از جمعه خبر داد که باعث می‌شود شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات، بارش باران گاهی همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای رخ دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پنجشنبه وزش ملایم باد، غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و طی ساعاتی افزایش ابر از پدیده‌های غالب در استان خواهند بود.

هادی سالاری افزود: از جمعه با ورود یک سامانه ناپایدار جوی به استان، بر سرعت جریان‌های جنوبی افزوده خواهد شد و روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات، وقوع بارش باران گاهی همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای رخ می‌دهد.

او، آسمان استان را امروز صاف تا کمی ابری همراه غبار محلی، و در بعضی ساعات افزایش ابر پیش بینی کرد و ادامه داد: فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی روی می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و امروز بر روی دریا گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری افزود: ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او گفت: در شبانه روز گذشته امام حسن با ۵ و دیر با ۲۶ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

کارشناس هواشناسی بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۵:۲۵، مد اول ۴۴: ۱۱، جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۳۳، مد دوم ساعت ۲۳:۰۹ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.