آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات کلروپارس تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، علیار راستگو معاون استاندار آذربایجان شرقی کار تولیدی را در شرایط سخت تحریم بسیار مشکل توصیف کرد وگفت:در این شرایط، تامین مواد اولیه و مشکلات ارزی موانعی است که کارآفرینان برتر با موفقیت از این شرایط سخت عبور کنند.

او با اشاره به وجود تعدادی واحد صنعتی مشکل دار در چند سال گذشته افزود:اکنون تنها ۶ واحد صنعتی مشکل دار داریم،که در شرایط فعلی تحریم بسیار سخت ادامه فعالیت آن‌ها دچار چالش شده است.

او وظیفه دولت را بسترسازی برای تولید و صادرات کالا‌های تولید داخل دانست و خاطرنشان کرد:اتاق بازرگانی را فعال کردیم و با سفیران مختلف کشور‌های همسایه دیدار و گفتگو کردیم ،که روند صادرات تسهیل شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود:در بازسازی قره‌باغ هم نقش موثری داریم ،چراکه آورده اقتصادی مناسبی برای استان و کشور خواهد داشت.

حسین فتحی مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی  استان هم در این مراسم، با بیان اینکه کارآفرینان با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم در میدان جنگ اقتصادی خوش درخشیدند گفت:سرداران جبهه اقتصادی توانستند،در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی،تولید و صادرات را افزایش دهند.

او امیدآفرینی کارآفرینان را موتور محرک توسعه اقتصادی دانست و تاکید کرد وافزود:کارآفرینی باید به فرهنگ تبدیل شود.

او در پایان ابراز داشت: ۷۲ کارآفرین در این جشنواره شرکت کردند،که ۱۲ داور ملی شاخص‌های مختلف را بررسی کرده و ۹ نفر از بین آن‌ها به عنوان برتر و ۱۵ نفر به عنوان شایسته تقدیر، تجلیل خواهند شد.

در پایان از ۱۳ کارآفرین برتر آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.