محموله تلفن همراه قاچاق در بانه توقيف شد

جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان از توقیف محموله ۶۴ میلیاردی تلفن همراه در مرز بانه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ محمدعارف سپهری جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ بانه حین پایش و رصد نوار مرزی با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

او افزود: مرزداران برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند که آن‌ها به محض مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله، با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان بیان کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی دقیق محموله به جای مانده از قاچاقچیان، ۳۵۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۴۳۳ دستگاه تبلت، ۶۹۲ عدد میکروفون یقه‌ای و ۴۳۳ عدد لوازم جانبی تلفن همراه را کشف کردند.

سرهنگ سپهری با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۶۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، مرزبانان در ۲۲۷ کیلومتر مرز استان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.