ثبت‌نام ۷ هزار متقاضی از فارس در آزمون سراسری قرآن و عترت

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شمار متقاضیانی که در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌نام کرده‌اند به ۷ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا نداف گفت: طی توافق وزارت آموزش و پرورش و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معلمان و فرهنگیان کشور به شرط قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از مزایای دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS بهره‌مند خواهند شد.

او ادامه داد: با اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرو توافق مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلمان و فرهنگیانی که موفق به کسب نمره قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شوند، از مزایای دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS وزارت آموزش و پروش بهره‌مند خواهند شد.

نداف با اشاره به نامه رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، گفت: با توجه به ماموریت این مرکز و مدنظر قراردادن محتوای آزمون سراسری اجرای سه دوره آموزش سرفصل‌های مصوب و با کد‌های ۹۲۵۳۸۹۵ و ۹۲۵۰۳۸۹۶ و ۹۱۳۰۱۲۶۵ در سامانه LTMS فعال و دارای اعتبار اجرایی است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: ثبت نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۴ رشته تا پایان روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ادامه دارد و آزمون آن نیز به صورت مجازی در نیمه اول اسفند برگزار می‌شود.

نداف با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون اختصاصی همکاران و آموزش و پرورش بعد از آزمون عمومی و متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: تا پایان روز یکشنبه بیش از هفت هزار نفر متقاضی در فارس برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: قریب ۵ هزار نفر از جمع ثبت نام کنندگان، از قرآن آموزان موسسه فرهنگی قرآنی بیت لاحزان استهبان هستند و پیش بینی می‌شود با توجه به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر مصوب شدن شرکت در آزمون به عنوان ساعت ضمن خدمت، این آمار رشد قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.