دبیر اجرایی برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت از اجرای ۶ تئاتر خیابانی به یاد سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد رضا نداف دبیر اجرایی برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت با اشاره به همکاری اهالی هنرهای نمایشی در برگزاری تئاترهای خیابانی، گفت: فعالیت‌های گروه‌های نمایشی همراه با برنامه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و اجرای گروه‌های هنری به نام سردار سلیمانی مقابل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس با رعایت دستور العمل های بهداشتی به روی صحنه می رود.

او، بیان کرد: نمایشنامه خوانی سمت خیال دوست به نویسندگی و هدایت فرهاد ارشاد ساعت پانزده چهارشنبه ۱۷ دی ماه در سایت بهونه و اینستاگرام @alireza.bahoone با خوانش شمس الآفاق شفیعی، محمد هادی فروزه، ندا محمدیان و مرتضی محمدی پخش می‌شود.

نداف، تصریح کرد: همزمان با اولین سالگرد سردار دل‌ها و یارانش و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده، انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، عناوین برنامه‌های تئاتر خیابانی را اعلام کرد.

دبیر اجرای برنامه‌های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت، ادامه داد: نمایش‌های خیابانی  غریب طراح، هدایت و بازی سعید نظری، می خواهم بروم، طرح،کار و بازی سیروس مهبودی، غلامحسین ورگردان، انتقام سخت، طرح و هدایت حمیدرضا بیات و نمایش های میدانی در حسرت و فراق، طراح و هدایت سعید نظری، نمایش نقل سردار نوشته فرهاد ارشاد و اجرای حسن صفایی فرد، نمایش قالیچه سلیمان به هدایت جلال الدین نصری نوبندگانی از ساعت ساعت ۱۵ چهارشنبه ۱۷ دیماه در محوطه بیرونی تالار حافظ اجرا می‌شوند.

او، افزود: نمایش‌ها در سایت بهونه و اینستاگرام @alireza.bahoone و با توجه به محدودیت و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت زنده بر روی صفحات مجازی و سایت www.bahooone.com قابل مشاهده برای مخاطبان تئاتر خیابانی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار