راه اندازی کارخانه ماشین سازی پارسِ گچساران

معاون اقتصادی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه ماشین سازی پارس گچساران به زودی وارد چرخه تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارخانه ماشین سازی پارس گچساران به زودی وارد چرخه تولید می‌شود، گفت: این کارخانه حدود دو سال تعطیل بود که حالا قرار است دوباره شروع بکار کند.
 
حشمت الله صمیمی دوست افزود: با رایزنی‌های انجام گرفته قرار است این کارخانه تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی‌های گچساران، دهدشت، طرح بیواتانول باشت و سایر کارخانجات استان را بسازد.

اقای شهاب الدین مدیر عامل کارخانه ماشین سازی پارس کشور هم گفت: در کارخانه ماشین سازی گچساران جدیدترین و بروز‌ترین تجهیزات موجود است.
 
اقای شهاب الدین افزود: این کارخانه با زیربنای ۹۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده که دارای سالن‌های ساخت سازه‌های فلزی و مخازن ذخیره و تحت فشار است.

او بیان کرد: در این کارخانه انواع گیوتین، دریل و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت سازه‌های صنعت نفت گاز و پتروشیمی وجود دارد.
 
علیرضا اتابک فرماندار گچساران هم گفت: با راه اندازی این کارخانه حداقل برای ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
 
علیرضا اتابک افزود: آمادگی داریم نیرو‌های مورد نیاز این کارخانه را تامین کنیم و در صورت نیاز از طریق مرکز فنی و حرفه‌ای نیز آموزش‌های لازم را ارایه دهیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.