دختران فارس در دیداری با طعم خداحافظی با لیگ برتر

هیات فوتبال فارس در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان مسابقه ای تشریفاتی با نماینده ایلام خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس، گفت : در هفته ۱۰ و پایانی مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور ، جمعه ۱۷ دی ماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه مقابل پالایش گاز ایلام صف آرایی می کند.

او، بیان کرد: نتیجه این مسابقه تاثیری در جایگاه دو تیم نخواهد داشت چرا که هیات فوتبال فارس تا پایان هفته نهم با متحمل شدن ۹ شکست پیاپی ، بدون برد ، بدون گل زده و ۶۷ گل خورده و حتی کسب یک امتیاز ، بدترین نتایج ممکن یک تیم را در این رقابت ها رقم زده و با قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی ۶ تیمی گروه دوم ، وداعی غم انگیز با لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد داشت مگر این که فدراسیون سهمیه فوتبال بانوان فارس را برای سال آینده حفظ کند.

کلاهی، تصریح کرد: در طرف مقابل پالایش گاز ایلام هم تا پایان هفته نهم با ۱۵ امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی گروه دوم را به خود اختصاص داده و در صورت شکست مقابل نماینده فارس هم مکان سومی خود را از دست نخواهد داد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس،  ادامه داد: دیدار تیم های هیات فوتبال فارس و پالایش گاز ایلام را زمانه سلیمی و کمک هایش ناهید جمشیدی و زهرا صالحی قضاوت می کنند.

او، افزود: پیش از برگزاری بازی های هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان ، صعود دو تیم شهرداری سیرجان و وچان کردستان از گروه دوم به مرحله نهایی این رقابت ها مسجل شده است.

کلاهی، اضافه کرد: تیم هیات فوتبال فارس در دور رفت بدلیل مشکلات مالی حاضر به انجام بازی مقابل پالایش گاز ایلام نشده بود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس، اظهار کرد: نماینده فارس که در شروع لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با نام شهدای قشقایی در این مسابقات حضور یافت اما در تاریخ ۱۷ دی ماه با انصراف مالک قشقایی از تیم داری در حوزه فوتبال بانوان ، این تیم به هیات فوتبال استان فارس واگذار شد اما در نتیجه گیری و ناکامی های دختران فارسی تاثیری نداشت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار