در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پاسخ به سوال «من چه کسی هستم» در نمایش ستیز

نمایش ستیز شامل ۱۱ مونولوگ است که به وجوه مختلف انسان و تنهایی اش در این جهان می‌پردازد.

شادی اسدپور کارگردان و مدرس تئاتر، درباره نمایش «ستیز» در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: نمایش «ستیز» شامل ۱۱ مونولوگ پنج دقیقه‌ای است که هر کدام به موضوعات مختلفی می‌پردازد. این نمایش روایت‌هایی ناموازی در خط زمان و گمگشتگی‌هایی است که رفته رفته به یک نتیجه می‌رسند و معنا را به مخاطب منتقل می‌کنند. مجموعه‌ در هم تنیده‌ای از قطعات کوتاه که لحظه ها، ایده‌ها و موقعیت‌هایی را با ظرافت ترسیم می‌کنند.

وی درباره هدف این نمایش مطرح کرد: داستان هر مونولوگ، داستانی ساده است که رفته رفته عمیق‌ می‌شود. این نمایش به وجوه مختلف انسان و تنهایی اش در این جهان و روابطش می‌پردازد. در این ۱۱ مونولوگ روزنه‌هایی برای دیدن وجوه مختلف انسان وجود دارد و به عشق، درد، رنج، غم، شادی، خشم، حسرت و عقده‌ها و ... می‌پردازد. هدف همه ما در این نمایش این است که تماشاگر را دعوت کنیم به اینکه از خود، این سوال را بپرسد که «من چه کسی هستم؟»

اسدپور با اشاره به شرایط کنونی کرونا، اظهار کرد: در اوج نا امیدی هنوز هم می‌شود امید داشت. فقط لازمه آن کمی اعتماد است. هنر زندگی کردن این است که بتوانیم در اوج مشکلات به راهمان ادامه دهیم.

در این نمایش یازده مونولوگ اجرا می‌شود که عوامل آن به ترتیب اجرا عبارتند از:

۱) کارگردان: نازنین زهرا حسینی افضل/ بازیگر: فاطمه جعفرخواه ۲) کارگردان: هستی مسلمی / بازیگر: رژینا امینی ۳) کارگردان: ریحانه اناری / بازیگر: کیمیا مرادی رفیق ۴) کارگردان: علیرضا دهنوی/ بازیگر: مهدی ناظمی ۵) کارگردان: نگار حاجیانی / بازیگران: شقایق زال پور، کیمیا مرادی رفیق ۶) کارگردان:الهه کیانی / بازیگر: مهسا میرکاظمی ۷) کارگردان و بازیگر: محمد اسماعیلی ۸) کارگردان: فرزانه دادخواهی اصل/ با حضور فرزین محدث ۹) کارگردان: مهسا اسدپور / بازیگر: امیر ارسلان میر حسینی ۱۰) کارگردان: سالار ساکی / بازیگر: شقایق زال پور ۱۱) کارگردان: شیدا بختیاری/ بازیگر: علی انیسی.

سایر عوامل این نمایش هم عبارتند از:

مدرس و سرپرست گروه: شادی اسدپور
طراح گرافیک: سینا افشار
طراح نور: فرشاد نصیری
راوی: علی انیسی

گفتنی است این نمایش به سرپرستی شادی اسدپور و با حضور افتخاری فرزین محدث، جمعه ۲۴ بهمن ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار