توجه به مشکلات واحد های تولیدی در آبادان

امام جمعه آبادان خواستار توجه به مشکلات واحد های تولیدی شد و گفت: باید مواد اولیه سریعتر در اختیار تولید کننده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین  علی ابراهیمی امام جمعه آبادان در مراسم پانزدهم و شانزدهمین پروژه از طرح جهش تولید در سرزمین فتح گفت:یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی نگاه به جهش برشمرد.

او با اشاره به مشکلات شهری آبادان، بیان کرد: باید پذیرفت که  خیابان ها بهم ریخته و برخی محل ها فاقد گاز است که این اتفاق محصول این دولت نیست.

امام جمعه آبادان نبود برنامه را علت مشکلات فعلی دانست و گفت: برنامه کارگشا و می‌دونی در حوزه های مختلف برای توسعه اروند وجود نداشته است و اینکه در سال جهش تولید ۱۶ واحد صنعتی فعال شود و یا مشکل واحد‌های راکد را فعال کنند اقدام خوبی است.

 او همچنین خواستار توجه به مشکلات واحد های تولیدی شد و بیان کرد: باید مواد اولیه سریعتر در اختیار تولید کننده قرار بگیرد چرا که در سال جهش تولید نیاز به حرکت مهمی است و نباید در آبادان بیکار باشد و باید موانع سرمایه گذار مرتفع شود.

اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند نیز در این مراسم گفت: طبق برآوردها ی انجام شده شرایط اقتصادی جهانی در سال آینده باعث تولید بازار مصرف به ویژه در عرصه محصولات مصرفی است.

او به سرمایه گذاران پیشنهاد داد در عرصه تولید کالاهای مصرفی سرمایه گذاری و واحد‌های تولیدی را فعال کنند.

مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: واحد توسعه سرمایه در حوزه تولید محصولات مصرفی رونق خواهد داشت و نتیجه آن افزایش تقاضا برای این محصولات است.

او به موقعیت منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازهای کشورهای منطقه خاورمیانه اگر بتوان تولیدات رقابتی داشت، می توان بازار خاورمیانه را جذب و میزان صادرات را ارتقا داد.

 پروژه پانزدهم از طرح جهش تولید در سرزمین فتح  نیز با حضور امام جمعه آبادان، مدیر عامل منطقه آزاد اروند و دیگر مسئولان افتتاح شد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.