کمبود کولر در مراکز عرضه کالا آبادان و خرمشهر

طی روزهای اخیر علاوه بر کمبود وسایل سرمایشی از جمله کولر در مراکز عرضه کالا آبادان و خرمشهر موجب افزایش قیمت آنها شده است.

عبودزاده مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به کمبود وسایل سرمایشی مانند کولر در مراکز فروش آبادان و خرمشهر گفت: برای ورود کالای مصرفی مانند کولر از اواخر اردیبهشت امسال ثبت سفارش آن انجام شده است و ورود این کالا‌ها در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

او افزود: در هفته پیش رو حدود ۴۷۰ دستگاه کولر در بازار شهرستان عرضه خواهد شد و با قیمت‌های مصوب براساس نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت دو شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: رشد دلار و اینکه بازاریان با چه ارزی کالا را خریداری و عرضه کنند باعث شده است قیمت وسایل سرمایشی افزایش یابد که به همین دلیل طی هماهنگی‌های انجام گرفته در نظر داریم نسبت به بازار فعلی داخلی، این کالا‌ها با قیمت پایین تری عرضه شوند.

عبودزاده گفت:کالا‌هایی که قرار است هفته جاری وارد بازار شوند شامل محصولاتی است که تجار و بازرگانان با قیمت ارز در ماه‌های گذشته خریداری کردند و این کولر‌ها حداقل بین ۲ تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به قیمت بازار کنونی دارند که انشاءالله در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علت عمده در گرانی این محصولات خرید کالا با ارز آزاد توسط بازرگانان است، اما همکاران ما قیمت‌ها و کالا‌هایی که وارد بازار می‌شوند را نظارت می‌کنند و در تلاش هستیم تا بتوانیم قیمت کالا‌های اساسی از جمله کولر را در منطقه آزاد اروند کاهش دهیم.

او در پایان گفت: با همکاری سازمان صمت فاکتور‌های کالای اساسی را بررسی می‌کنیم تا با قیمت مناسب به شهروندان عرضه شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.