فرمانده انتظامی سرخس گفت: تصادف شدید کامیون میکسر سیمان و خودروی مزدا در جاده پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به روستای اسلام قلعه، پنج مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

احمد دماوندی فرمانده انتظامی سرخس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به تصادف شدید کامیون میکسر سیمان و خودروی مزدا، گفت: این حادثه عصر امروز در جاده پالایشگاه گاز سرخس به وقوع پیوست که شش دستگاه آمبولانس شامل دو دستگاه آمبولانس از سرخس، اورژانس گنبدلی و خودرو‌های امدادی از پالایشگاه جهت رهاسازی مصدومین به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه ناگوار شش مصدوم برجای گذاشت که متاسفانه یکی از مصدومین در مسیر انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت فوت می‌کند و سایر مصدومین به بیمارستان لقمان سرخس منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی سرخس ادامه داد: دونفر از مصدومین به دلیل جراحت شدید از حادثه تصادف نیاز به اعزام به بیمارستان‌های مشهد دارند.

سرهنگ دماوندی بیان کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام//م. ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۱:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
دراین تصادف من عزیزان بهتر از جانم را از دست دادم ترا بخدا به وضعیت جاده اسلام قلعه برسید من یک آذربایجانی هستم درمدت کار در آنجا وضعیت بد جاده را مشاهده کردم.خدا به خانواده داغدار صبر‌بده