طرح مطالبات مردم رسالت اصلی صدا و سیما

مدیرکل صدا سیمای مرکز زنجان گفت: تقویت امید و نشاط و طرح مطالبات مردم یکی از رسالتهای اصلی صداوسیما می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی رسالت رسانه ملی را تقویت فضای امید و نشاط، ارتقاء معرفت دینی و تعمیق باورهای مذهبی، انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، طرح مطالبات مردم و تقویت روحیه پاسخگویی در مسئولان دانست و افزود: این آمادگی را داریم که حتی از صحن مجلس یا کمیسیون های مربوطه اخبار مرتبط با نمایندگان استان را منعکس کنیم.

لطیفی در ادامه به ظرفیت های بالای این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان خدابنده با توجه به ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و هنری زمینه های قابل توجهی برای پیشرفت دارد که در این راستا آمادگی داریم نسبت به معرف5ی و اطلاع رسانی این موضوعات در پیشرفت این منطقه مشارکت داشته باشیم.

او ادامه داد: شبکه اشراق با هدف معرفی مناطق مختلف زنجان و آشنایی بیش از پیش بینندگان با آداب و رسوم، فرهنگ ها، مشاغل سنتی و خانگی، جاذبه های طبیعی و گردشگری و با محوریت معرفی توانمندی های اقتصادی و جذب گردشگر و سرمایه گذاری برنامه هفته های فرهنگی شهرستان ها را در سال۹۷ تولید و پخش کرد که انعکاس خوبی در پی داشت.


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار از صدا و سیما به عنوان بازو و قدرت مهم تبلیغی برای جلب مشارکت مردم در آبادانی شهر‌ها و ارتقاء فرهنگ عمومی یاد کرد و گفت: قطعا با کمک و یاری رسانه استانی، این شهرستان گامی بلند در مسیر توسعه کشاورزی و جذب توریست بر می‌دارد.


او افزود: رسانه‌ها در معرفی خدمات ارائه شده و امید بخشی به شهروندان نقش مهمی دارند و در صورت توجه به این نقش امکان توسعه شهرستان بیش از پیش و متناسب با اهداف نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب فراهم می‌شود.


حسینی ادامه داد: این آمادگی را داریم که با هماهنگی و همکاری شبکه استانی اشراق برای ارتقاء اطلاع رسانی بهتعر و مطلوب‌تر به شهروندان همکاری لازم را جهت تأسیس و تجهیز دفتر خبری خدابنده داشته باشیم.


او با بیان اینکه این شهرستان مستعد سرمایه گذاری است خواستار معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی این منطقه مانند بقعه قثدار نبیف غار کتله خور و زادگاه فیلسوف بزرگ و مشهور شهاب الدین سهروردی از شبکه استانی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.