مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی لرستان در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با برنامه‌های بسیج سازندگی لرستان در ایام دهه فجر اظهارداشت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانبخش افزود: از ۱۰۰ واحد مسکونی مذکور شش واحد در سپیدشت، ۱۱ واحد در پلدختر، سه واحد در کوهدشت، هفت واحد عشایری، دو واحد در ازنا، ۱۱ واحد در الیگودرز، ۱۰ واحد در سلسله، هشت واحد در بروجرد، ۱۲ واحد در خرم آباد، ۱۲ واحد در دورود، ۱۲ واحد در دوره چگنی و شش واحد در شهرستان دلفان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه در دهه فجر امسال دو واحد مسکن محرومین در شهرستان دورود افتتاح می‌شود عنوان کرد: افتتاح یک مسجد در کوهدشت، ۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که توسط سپاه ناحیه پلدختر (یک واحد توسط ناحیه عشایری) احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی لرستان کلنگ زنی ۹ رشته کانال آب بر به طول ۹ کیلومتر، افتتاح یک کانال آب بر توسط بسیج سازندگی ناحیه دلفان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و بیان کرد: راه‌اندازی یک کارگاه تولید لباس بیمارستانی در دورود، افتتاح و راه‌اندازی سه کارگاه خیاطی در نورآباد، الیگودرز و خرم‌آباد با تجهیزات کامل از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در دهه فجر امسال است.

جهانبخش با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه مقاومت بسیج در استان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: یک پایگاه در رومشکان، یک پایگاه در کوهدشت، دو پایگاه عشایری، یک پایگاه در بروجرد، شش پایگاه در خرم آباد و سه پایگاه در دوره چگنی راه‌اندازی می‌شود.

او با بیان اینکه ۴۰ صندوق قرض الحسنه مردم یار و اشتغال‌زا در سطح استان افتتاح می‌شود تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۸ شهرستان استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
تواین گرونی خونه کاربیشتری باید تو حوزه مسکن بشه...این کار خیلی خوبه برای مددجویان کمیته امداد
آخرین اخبار