افتتاح خانه هلال ورزشکاران دربردسیر

با حضور فرماندار شهرستان بردسیر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و جمعی از مسئولان ورزشی امروز دومین خانه هلال ورزشکاران هلال احمر استان کرمان در بردسیر به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در مراسم افتتاحیه دومین خانه هلال ورزشکاران با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بزرگترین نهاد مردمی و بین المللی عام المنفعه است، گفت: امروز هر فردی در هر جایگاهی می‌تواند عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شود و در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار نفر، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان هستند.

فلاح با اشاره به فعالیت‌های متنوع جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده با فرمانداری و دهیاری تا کنون در استان کرمان ۳۰۰ خانه هلال افتتاح و راه اندازی شده است.

او تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص در امدادرسانی حوادث روستاها، آموزش نیروی انسانی جهت تحقق شعار خانواده آماده، جامعه آماده و معرفی جمعیت هلال احمر از اهداف راه اندازی خانه‌های هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه اندازی خانه‌های هلال هنرمندان و ورزشکاران افزود: بهره گیری از منابع انسانی جوان، آموزش و تیم سازی نیرو‌ها برای عملیات‌های امدادرسانی، معرفی جمعیت هلال احمر با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان و جمع آوری کمک‌های مردمی در حوادث از دیگر اهداف راه اندازی خانه‌های هلال در قشر ورزشکار و هنرمندان است.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارت‌های سبک زندگی و کسب و کار‌های خرد با هدف آموزش و آگاهی اعضای جوانان بخشی از اقدامات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

فلاح با اشاره به ایجاد ۲۱ شغل کسب و کار‌های خرد در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر بیشترین شغل را در حوزه کسب و کار‌های خرد برای سرپرست‌های خانوار‌ راه اندازی کرده اند.

او با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوادث ملی و استانی، افزود: تجارب زلزله‌های اخیر در آمادگی و آموزش مردم در روستا‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اولویت آموزش کارمندان تصریح کرد: جذب نیروی داوطلب و آموزش دیده با هدف اجرای فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار