پوراندخت مهیمن که این روز‌ها بازی در سریال «بیگانه‌ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، گفت: سعی کردم نقش خود را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پوراندخت مهیمن که در ویژه‌برنامه «دست در دست» به مناسبت روز مادر و گرامیداشت مقام زن حاضر شده بود، بیان کرد: اغراق نمی‌کنم، ولی در زمان حیات مادرم احساس می‌کردم هر روز، روز مادر است و وجود ایشان برای من مثل یک غنیمت بود تا حدی که پس از ۹ سال هنوز نتوانسته ام با دوری شان کنار بیایم.

بازیگر «معراجی ها» با اشاره به اینکه مادر شدن شخصیت انسان را تغییر می‌دهد، در مورد لذت مادری گفت: این اتفاق در زندگی یک زن باعث می‌شود که نگاهش به زندگی زیباتر شود و عمق یابد.

او که این روز‌ها بازی در سریال «بیگانه‌ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، اظهار کرد: به نظرم نقشم در «بیگانه‌ای با من است» نشان می‌دهد که تاثیر مادر در خانواده‌ها چقدر پررنگ است.

بازیگر «بوی خوش زندگی» ادامه داد: بیشتر نقش مادر را برای من انتخاب می‌کنند و البته در سریال «بیگانه‌ای با من است» که سه فصل دارد سن کهنسالی من است و سعی کردم آن نقش را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.

مهیمن با اشاره به تغییراتی که کرونا در سبک زندگی همه ایجاد کرده، عنوان کرد: فیلمنامه‌های خوبی به دست من می‌رسد که به خاطر کرونا و حفظ سلامتی خانواده نمی‌توانم قبول کنم. ایرانی‌ها به صفت همدلی و پشتیبانی از هم در شرایط سخت معروفند. امیدوارم روزی برسد که صحبت از کرونا هم نکنیم.

مهیمن درباره علاقه‌مندی خود به کتاب خواندن به خاطره‌ای اشاره کرد و گفت: یکی از علاقمندی‌های من کتاب خواندن است. جایی برای گرفتن اثر انگشت رفتم، اما اثر انگشت شصت و اشاره‌ام ثبت نمی‌شد، مشخص شد آنقدر ورق زده و کتاب خوانده‌ام که اثر انگشتانم کمرنگ شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.