لو رفتن اطلاعات جدیدی از گوشی Huawei Mate X2

اطلاعات جدیدی از گوشی Huawei Mate X2 منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی یک صفحه نمایش تاشو به سمت داخل دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز اولین اطلاعات در مورد گوشی تاشو بعدی شرکت Huawei یعنی گوشی Mate X2 منتشر شد و اکنون اطلاعات جدیدتری از این گوشی بدست آمده است. تصویر تیزری که روز گذشته در Weibo منتشر شد، حاکی از آن بود که این دستگاه برخلاف نسخه‌های قبلی، از یک نمایشگر تاشو به سمت داخل استفاده می‌کند. با توجه به اطلاعات لو رفته در Weibo از Mate X2 این گوشی نه تنها از صفحه نمایش تاشو در داخل برخوردار است، بلکه از طراحی Galaxy Z Fold با نمایشگر ثانویه در جلو نیز تقلید خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی گوشی Mate X2

در صفحه نمایش جلو یک بریدگی دوربین قرار دارد که دو دوربین سلفی را در خود جای داده است (با توجه به به اطلاعات منتشر شده، هر دو دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ورزشی هستند). برخلاف Galaxy Z Fold ،Mate X2 هیچ بریدگی در صفحه اصلی خود ندارد. نمایشگر تاشو از یک حاشیه یکنواخت در اطراف خود استفاده می‌کند و صادقانه می‌گوید کاملا جالب به نظر می‌رسد. با توجه به عدم وجود چین و چروک در وسط صفحه اصلی، می‌توان تصور کرد که ما در اینجا در مورد رندر CGI صحبت می‌کنیم.

لو رفتن اطلاعات جدیدی از گوشی Huawei Mate X2

طبق اطلاعات منتشر شده، Mate X2 در مقایسه با سایر دستگاه‌های تاشو (احتمالا گوشی‌های Mate یا Galaxy Fold نسل قبلی) کاملا نازک و سبک وزن است. در اینجا هیچ عدد دقیق یا اطلاعات اضافی وجود ندارد، بنابراین فقط بر اساس تصاویر می‌توان فرضیه‌ای ارائه داد. با این وجود به نظر می‌رسد هوآوی علی رغم همه مشکلاتی که در سال گذشته با آن روبرو بوده مشتاق عرضه این گوشی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.