در بسته حوادث جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ بخوانید؛

برخورد با مواد فروشان از سوی پلیس لالی/ کشف کالای قاچاق در اندیمشک

حوادث امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۹  را در این بسته خبری مشاهده کنید.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در لالی

سرهنگ سیروس سلیمانی فرمانده انتظامی لالی  گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا گذاشته شد که ماموران پلیس این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی یک سوداگر مرگ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۴ کیلو ۸۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی شد.

سرهنگ سلیمانی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف کالای قاچاق در اندیمشک

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در زمینه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ دستگاه خودرو تریلر کشنده حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۹۱۷ کارتن پمپ آب و ۳ هزار و ۳۹۳ کارتن انواع مجسمه سرامیکی آب فاقد مجوز گمرکی کشف شد، افزود:کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی بیان داشت: در این ارتباط ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باند سارقان خودرو در ماهشهر متلاشی شد

 سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان ، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو (۲ سارق و یک مالخر) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۳ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.