نایب رئیس اتاق بازرگانی مشهد:

صادرات خرد را در یابید

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشهد گفت: به دلیل سهل انگاری صندوق ضمانت صادرات، کمترین حمایت را از صادرات خرد شاهدیم. صادرات خرد و متوسط در جایی ثبت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود سیادت نایب رئیس اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به بلاتکلیفی طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی گفت: ما همواره نگران سرنوشت مثلث توسعه بودیم و امروز از وزیر تقاضا داریم تا کمک کند و شاهد ادامه روند این طرح باشیم. همچنین از رئیس سازمان توسعه تجارت خواستار توجه ویژه به تجارت با افغانستان هستیم.

او افزود: افغانستان تحولات سیاسی مهمی را این روز‌ها تجربه می‌کند و در این شرایط کار برای فعالان اقتصادی سخت است و این موضوع برای استان ما از حساسیت بیشتری برخوردار است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشهد از حمایت‌های ناکافی از صادرات خرد سخن گفت و ادامه داد: متاسفانه به دلیل سهل انگاری صندوق ضمانت صادرات، کمترین حمایت را از صادرات خرد شاهدیم. صادرات خرد و متوسط در جایی ثبت نمی‌شود و حتی اگر ثبت گردد هم به جای حمایت، تامین اجتماعی و دارایی به سراغ آن‌ها می‌روند و به همین دلیل این صادرکنندگان ترجیح می‌دهند گمنام باقی بمانند.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.