امام جمعه بوشهر گفت: قضاوت نسنجیده و زودهنگام و نیز سخن گفتن با لحن و گفتاری سخیف در جامعه نادرست است و باید مراقبت شود تا این فضا شکل نگیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر عنوان کرد: توهین و افترا به اشخاص از نظر اسلام ناپسند است. قضاوت نسنجیده و زودهنگام و نیز سخن گفتن با لحن و گفتاری سخیف در فضای جامعه نادرست است و باید مراقبت شود تا این فضا شکل نگیرد.

او، با گرامیداشت دهه فجر افزود: این کشور عزت و موقعیت کنونی خود را از انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی‌های فرزندان این ملت به دست آورده است و باید از آن محافظت شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، با اشاره به نزدیک بودن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: شیوع ویروس همه‌گیر کرونا سبب شده است که این روز متفاوت برگزار شود، اما بزرگداشت این روز تاریخی به شیوه‌های مختلف ضروری است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه رنگ بندی بوشهر از نظر شیوع کرونا تغییر کرده است، گفت: لازم است محدودیت‌هایی که باعث شد استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار گیرد، ادامه یابد زیرا عادی‌انگاری، بوشهر را که با تلاش فراوان روز‌های بسیار خوبی از نظر شیوع بیماری می‌گذراند، اکنون به وضعیت افزایش شیوع و رسیدن به رنگ زرد نزدیک است.

او تاکید کرد: رعایت نکردن اصول بهداشتی با عقلانیت و مدیریت بهداشتی سازگار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر با قدردانی از ستاد مقابله با کرونا و کارکنان بخش درمان،  بیان کرد: نزدیک به یک سال است که برای کنترل بیماری کووید ۱۹ شبانه روزی تلاش شده است و باید از بهبود شرایط حفاظت کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.