امام جمعه بوشهر:

مهم‌ترین بعد انقلاب اسلامی، فرهنگی است

امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد، اما مهم‌ترین بُعد آن، فرهنگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ابعاد بسیار مختلفی است، ولی مهم‌ترین بُعد آن، فرهنگی است.

او افزود: دشمنان از اول انقلاب به دنبال تهاجم به عرصه فرهنگی کشور بوده‌اند و در روند این تهاجم، برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف طراحی کرده‌اند و این امر رو به فزونی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر طراحی مقاومت فرهنگی در کشور، ادامه داد: در سیاست راهبردی کشور اولین کاری که باید سیاستگذاری و برای آن برنامه ریزی شود، اعتلای فرهنگی و مقاومت فرهنگی است و باید نخبگان در این عرصه برنامه‌ریزی کنند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری با بیان اینکه اسلام یک دین فرهنگ پایه است، عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پیشانی مقاومت فرهنگی و اعتلای فرهنگی است و معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، خط مقاومت این جبهه است.

او گفت: ما به یک نگاه راهبردی و کلان در افق ۵۰ ساله فرهنگی کشور نیازمندیم و در این زمینه نیاز جدی به یک هیات اندیشه ورز فرهنگی داریم که در این زمینه برنامه ریزی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: در عرصه سند نویسی فرهنگی و آمایش فرهنگی، بوشهر به عنوان استان الگو در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور مطرح است.

در این نشست حجت الاسلام محمد قادری به عنوان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.