مجلس در اصلاح بودجه به اعتبارات دینی ویژه نگاه کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، در اصلاح لایحه بودجه نگاه ویژه به فرهنگ دینی را لحاظ کنند.

مجلس در اصلاح بودجه به فرهنگ دینی نگاه ویژه کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست با نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ظرفیت‌های غنی فرهنگی، تبلیغی و قرآنی استان بیان کرد: استان بوشهر در حوزه فرهنگ و دین، از دیرباز دارای شخصیت‌هایی عالم، انقلابی، مسجدمحور و مردمی بوده است که روحیه استعمارستیزی خود را از اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) الگو گرفته‌اند.

او، وجود هموطنانی از اهل سنت در شهرستان‌های جنوبی استان را فرصتی برای تقویت وحدت اسلامی خواند و بر لزوم اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وحدت‌بخش و امیدآفرین برای توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و همچنین مبارزه با توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی تأکید کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، تقویت تعامل و هم‌افزایی این اداره کل با نهاد‌های فرهنگی و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی، و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی را محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

طاهری با اشاره به محدودیت باورنکردنی منابع مالی در حوزه فرهنگ دینی بر لزوم اختصاص اعتبار مناسب برای اجرای طرح‌های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و نگاه ویژه نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، در اصلاح لایحه بودجه، به فرهنگ دینی را خواستار شد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست فعالیت‌های متنوع سازمان تبلیغات اسلامی را در عرصه فرهنگ دینی مؤثر عنوان کرد و گفت: ما در حد توان خود باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی استان را گسترش دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.