انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و این انقلاب یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان محسوب می‌شود.

انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی اراک گفت: اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و این انقلاب یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان محسوب می‌شود که همه باید حفظ آن و تداوم راه شهیدان و آرمان‌های امام راحل بکوشند و ولایت‌مداری را سرلوحه خود قرار دهند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی و تفکر نابی که از سوی امام راحل اشاعه شد، تولدی دوباره برای ملت ایران بود و همه باید قدر این موهبت ارزشمند را بدانند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی هویت جدیدی را به ملت ایران اسلامی اهدا کرد و دستاورد‌ها و توفیقات آن روز به روز شکوفاتر می‌شود.

او رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از موج چهارم کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: پزشکان و پرستاران جمهوری اسلامی در راستای مقابله با کووید ۱۹ از جان گذشتگی زیادی کردند که جای تقدیر دارد و اکنون نیز باید همه متعهدانه به موازین بهداشتی پایبند بمانند تا دوباره زبانه‌های کرونا شعله نکشد و وضعیت نسبی کنترل شده بیماری به سمت ریشه‌کنی آن برود.

او اضافه کرد: هرگونه سهل انگاری در مسایل بهداشتی وضعیت شکننده کنونی را به شرایط طاقت فرسا تبدیل می‌کند و نیاز است مردم همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام جمعه اراک گفت: دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن کرونا توفیقاتی داشتند و امید می‌رود به زودی این بیماری منحوس از جامعه بشری و جمهوری اسلامی ایران رخت بربندد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به موضوع جمعیت کشور بیان کرد: فرزند آوری میوه و سرمایه زندگی مشترک است و باید خانواده‌ها زادآوری سالم و تربیت اسلامی را به عنوان مسئولیت مهم بیش از پیش مدنظر قرار دهند.

او ادامه داد: مادران مومن ایرانی باید با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان خود بکوشند و شهید سلیمانی‌ها، شهیدی مطهری‌ها را برای جامعه ایرانی تربیت کنند.

او اظهار داشت: نرخ باروری در جامعه کاهش دارد و استان مرکزی در زمره استان‌های پیر کشور است و این روند برای آینده نگران کننده است.

امام جمعه اراک افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود توجه ویژه به اخلاق و آداب و معاشرت در بخش‌های مختلف در فضای حقیقی و مجازی داشتند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.