بیانیه گام دوم انقلاب، راهکاری برای نگهداشت انقلاب

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری طرح آن را ترسیم کرده و سردار سلیمانی نیز با خون خود مسیر را روشن ساخته اند، قدمی برای نگهداشت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین جشن بزرگ جوانان و انقلاب که در محل گلزار شهدای کرمان در حال برگزاریست، به شهادت سردار مقاومت اشاره کرد و گفت: با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قلب آزادگان جهان جریحه دار شد و چهره کریه استکبار خود را نشان داد.

او افزود: خونخوار بودن و شیطان بزرگ بودن استکبار جهانی با شهادت سردار مقاومت به همه ثابت شد.

اسدی به بیان فضائل اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: امروز با خاطراتی که همه از سردار مقاومت تعریف می‌کنند، تازه متوجه می‌شویم که چگونه یک انسان اینگونه به عرش می‌رسد و چطور می‌شود که روی یک انسان اسم مکتب حاج قاسم را می‌گذارند.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در گام دوم انقلاب که مسیر آن را مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند و سردار سلیمانی نیز با خون خود مسیر را روشن ساخته است، بتوانیم قدمی برای نگهداشت انقلاب برداریم و در مسیر انقلاب و عدالت بتوانیم نقشی داشته باشیم.

بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضارشرکت کننده، ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیقی عنایت کند تا قدر و ارزش شهدایمان را بدانیم.

او افزود: قطعاً اگر اوضاع کرونا نبود، هم اکنون این مکان روحانی غلغله بود، پس از خداوند متعال می‌خواهیم به برکت این ایام و به حق خون این شهیدان والامقام، ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود تا همه بتوانند در قالب کاروان راهیان نور در این فضای عطرآگین حضور پیدا کنند.

بصیری در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک دهه مبارک فجر، به روان پاک شهدا و بنیانگذار این انقلاب و این نظام (حضرت امام (ره)) که همه وامدار او هستیم، نیز درود فرستاد و برای سکاندار نظام جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب تندرستی و طول عمر طلب کرد.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: امروز شاهد برنامه اختصاصی حوزه جوانان با عنوان جوانان و انقلاب هستیم که امیدواریم بتوانیم ادامه مسیر و برنامه هایمان را تا پایان این ایام داشته باشیم.

او ابراز امیدواری کرد: برگزاری اینگونه مراسم و آیین‌ها و تفکراتی که در حوزه جوانان وجود دارد، به همراه تبیین ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، بتواند چراغ راه جوانان باشد که با تأسی از سیره شهدا و الگو‌های اخلاقی شهیدان، بتوانند کمک کنند تا روز به روز شاهد پیشرفت و ارتقاء همه جانبه کشورمان در همه ابعاد باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار