مصدومیت۱۹ نفر در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن ۱۹ نفر در شش ساعت در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی به دنبال بارندگی، لغزندگی جاده و دید کم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:عصر جمعه، پنج فقره تصادف در شهرستان‌های شبستر و هریس، ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.

اوافزود: واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور "اهر_تبریز" محدوده خواجه، شش مصدوم را راهی بیمارستان کرد و در همین محور به دنبال انحراف خودروی پرشیا از جاده، یک مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

اواز واژگونی یک دستگاه تریلر در شهرستان شبستر، سه راهی روستای چهرگان خبرداد و گفت: کارشناسان اورژانس دو مصدوم حادثه را تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در خصوص جزییات سانحه رانندگی محور "صوفیان-سیس" بیان کرد: واژگونی خودروی پژو ۲۰۶، مصدوم شدن چهار نفر را در پی داشت، مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمیه این شهر، انتقال یافتند.

شادی نیااز سانحه رانندگی دیگری در سه راهی شندآباد شبستر خبر داد و گفت: در این حادثه بدنبال برخورد یک دستگاه پراید با خودروی پیکان وانت، شش نفر مصدوم شده و تحت اقدامات اورژانسی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال یافتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار