مجهز شدن تصفیه فاضلاب دامداری های کرج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: دامداری های کرج به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز می شوند.

اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: برای پیشگیری از آلودگی محیط زیست و بازچرخانی فاضلاب (تبدیل فاضلاب به آب) تمام دامداری های این شهرستان تا سه سال آینده به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج  افزود: یکی از دلایل و عوامل پیگیری بعضی از دستگاه ها و مردم برای انتقال دامداری ها از حریم مسکونی به خارج از این محدوده ها، آلایندگی فاضلابی است که با تجهیز این واحدها به سیستم تصفیه فاضلاب ، آلایندگی این واحدها به طور کامل برطرف می شود.

صارمی گفت: در حال حاضر فقط حدود ۶ واحد دامداری در این شهرستان به این سیستم مجهز هستند که باید به تدریج تمام این واحدها به شبکه فاضلاب مجهز شوند.

او افزود: واحدهای برای مجهز شدن به سیستم فاضلاب نیازمند استفاده از تسهیلات دولتی هستند که از مراجع مربوطه می خواهیم تا همکاری ها و حمایت های لازم را از این تولیدکنندگان داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: اکنون در شهرستان کرج ۵۳۰ واحد دامداری صنعتی و سنتی فعال هستند که سالانه حدود یک هزارو۷۰۰ تن گوشت قرمز و ۸۰ هزار تن شیر تولید می کنند.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.