ورود گردشگران به جزایر هرمزگان به شرطه ها و شروطه ها

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: از امروز گردشگران فقط با ارائه جواب منفی تست کرونا می‌توانند از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز سفر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد احمدی زاده، مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: تیمی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به منظور گرفتن تست کرونا از گردشگران و مسافران در بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده است.

احمدی زاده افزود: از امروز گردشگران فقط با ارائه جواب منفی تست کرونا می‌توانند از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز سفر کنند.

او گفت: شش مرکز در شهر بندرعباس و یک مرکز در بندرشهید حقانی برای انجام تست PCR و RAPID از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس با اشاره به اعتبار ۷۲ ساعته نتیجه تست‌های کرونا، افزود: شهروندان ساکن جزیره قشم و هرمز و افرادی که کار ضروری دارند، بدون انجام تست کرونا مجاز به سفر هستند.

احمدی زاده با بیان اینکه زدن ماسک از ابتدای ورود به بندر تا زمان اتمام سفر اجباری است، گفت: در شناور‌ها محلول ضدعفونی قرار داده شده است و در طول سفر درب شناور‌ها نیز با رعایت نکات ایمنی برای جا به جایی هوا باز می‌شود.

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر‌های دریایی نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.