استاندار هرمزگان:

هیچ خدماتی به گردشگران و مسافران ارائه نمی‌شود/ به هرمزگان سفر نکنید

فریدون همتی گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا، هیچ خدماتی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز به گردشگران در هرمزگان ارائه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بیماری کرونا، هیچ خدماتی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز به گردشگران و مسافران در هرمزگان ارائه نمی‌شود.

همتی افزود: مراقبت شدیدی در همه مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال انجام است.

او گفت: از ابتدای غربالگری تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی استان هرمزگان تحت کنترل قرار گرفتند که از این شمار ۱۸۰ نفر از افراد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده و اکثرا به شهر‌های خود بازگشته اند یا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معرفی شدند.

همتی افزود: در این ایام خدمات گردشگری دریایی در راستای سفر به جزایر نیز ارائه نخواهد شد و گردشگران نمی‌توانند به جزایر استان سفر کنند.

استاندار هرمزگان گفت: تمامی هتل‌ها و اماکن اقامتی استان هرمزگان نیز به صورت داوطلبانه تعطیل شده و به گردشگران خدمات نمی‌دهند و همچنین نصب چادر در تمامی بوستان‌ها و به ویژه در سواحل استان هرمزگان ممنوع است.

همتی افزود: بازار‌ها نیز به صورت داوطلبانه به حالت نیمه فعال درآمده و انتظار ما از همه مردم عزیز این است که برای حفظ سلامتی خود و دیگران در این ایام مسافرت نداشته باشند و در خانه بمانند.

همتی با تاکید بر اینکه شهروندان باید به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند، افزود: مردم با رفتار فرهنگی مناسب و خودداری از هرگونه رفت و آمد غیرضروری و مسافرت، می‌توانند در مبارزه با ویروس کرونا کمک بسیار بزرگی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.