همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از سامانه آسایار اورژانس در ساوه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور در مراسمی با حضور معاون سازمان اورژانس کشور، مسئولان استان مرکزی و شهرستان ساوه ۴ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد که رونمایی سامانه آسایار اورژانس در ساوه از جمله این طرح‌ها بود.

دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در حاشیه این مراسم گفت: برای راه اندازی سامانه‌ی آسایار و افزایش سطح خدمات امدادی مبلغ ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر مصری افزود: با این سامانه فرآیند پذیرش و انتقال اطلاعات بیماران به مراکز درمانی، مدیریت تماس‌ها و همچنین زمان رسیدن عوامل امدادی بر بالین بیماران در شرایط اورژانس تسهیل خواهد شد.

او همچنین در مورد کلنگ زنی ساختمان ستادی اورژانس شهرستان ساوه و زرندیه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هزارو ۱۰۰ متر مربع و پیش بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد که با استاندارد سازی فضای فیزیکی نسبت به فعال کردن حوز‌های آموزش، مدیریت بحران و نیز ایجاد پد بالگرد هم اقدام خواهد شد.

همچنین پایگاه اورژانس درون شهری امام صادق (ع) به بهره برداری رسید و کلنگ احداث پایگاه اورژانس خیر ساز در کیلومتر ۴۷ ساوه- همدان و کلنگ احداث ساختمان ستادی اورژانس ساوه و زرندیه به زمین زده شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.