افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلوواتی در شازند

با حضور استاندار مرکزی نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلوواتی در آستانه شازند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور استاندار استان مرکزی و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان شازند نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلوواتی در شهرآستانه از توابع شهرستان شازند به افتتاح و بهره برداری شد.

در سفر استاندار مرکزی و همراهان به شازند همچنین ۱۲ بازوی سکوی بارگیری پالایشگاه امام خمینی شازند افتتاح و بهره برداری شد.

طرح حفاری، بازیابی و استفاده مجدد از آب‌های املاح بالا با استفاده از سیستم اسمز معکوس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال با تصفیه، بازیابی و استفاده مجدد ۳ میلیارد و میلیون لیتر آب در سال کلنگ زنی شد تا باعث کاهش میزان برداشت از سفره‌های زیر زمینی و همچنین استفاده از آب سد کمال صالح شود.

در این سفر همچنین بخش آی سی یوی بیمارستان تامین اجتماعی شازند، هنرستان ۲۴کلاسه طالقانی شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال وتصفیه خانه کشتارگاه شازند با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

همچنین طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستای قلعه بالمان از توابع بخش مرکزی شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به طول ۱۲۴ هزار متر در ۱۸ نقطه به صورت متمرکز در روستای قلعه بالمان از توابع بخش مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار مرکزی و همراهان کلنگ احداث ساختمان کتابخانه کلاوه شهرستان شازند به زمین زده شد.

استاندار مرکزی و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان شازند در آغاز سفر با حضور درگلزار شهدای گمنام شازند ضمن قرائت فاتحه به مقام شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.