دمیدن جانی تازه در رگ روستا‌های میبد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از افتتاح پروژه گازرسانی به ۴ روستای شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با صرف اعتباری معادل ۱۵۲ میلیارد ریال پروژه گازرسانی به ۴ روستای شهرستان میبد به بهره برداری رسید.

او با اشاره به پوشش ۹۹ درصدی شهرستان میبد از گاز طبیعی افزود: پروژه گازرسانی به چهار روستای درین، مرور، فیض آباد و متکستانه انجیره با اجرای ۶۱ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن، ۵ پنج کیلومتر خط تغذیه فولادی، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب ۱۰۰ عدد انشعاب مورد بهره برداری قرار گرفت.

میدانشاهی بیان دشت: به منظور دستیابی به این مهم در سال جاری ۷۹ کیلومتر شبکه اجرا و ۶۳۴ عدد انشعاب نصب شده که بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۹ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۸۱ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد یادآورد شد: در کنار گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۵۲۰ واحد صنعتی در سال جاری، در دهه فجر امسال ۲۸۹ پروژه با اعتباری معادل ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد و درصد تحت پوشش استان از گاز طبیعی به ۹۹ درصد خواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: در این بین می‌توان از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ کیلومتر خط ۳۰ اینچ کمربندی استان به عنوان یک دستاورد مهم نام برد که با اجرای این خط حجمی معادل یک و نیم میلیون متر مکعب بر ساعت ظرفیت سازی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.