وعده ازدواج کلاهبرداری بود

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده ازدواج به خانم‌ها از آنان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این خصوص گفت: در پی مراجعه چند خانم به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با وعده دروغین ازدواج، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و مشخص شد فردی از طریق ارتباط در فضای مجازی با دختران متمول و سرمایه دار، خود را دارای تحصیلات سطح بالای دانشگاهی و کارمند یکی از معادن غرب استان معرفی و با وعده دروغین ازدواج از آنان کلاهبرداری کرده است.

او افزود: در این رابطه با تلاش و پی جوئی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم مورد نظر در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شد.

سرهنگ حسن پور گفت:این متهم در اعترافات خود بیان کرد از طریق شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی طعمه‌های خود را از بین خانم‌های متمول و سرمایه دار شناسایی و با وعده‌های واهی مختلف از جمله با وعده دورغین ازدواج اعتماد آن‌ها را جلب می‌کرده و به این طریق توانسته از ۶ خانم در مجموع ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی همه مالباختگان مرتبط با این پرونده و ادامه تحقیقات از متهم به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که از طریق ارتباط در فضای مجازی اهدافی همچون ترغیب شما به انجام واریز‌های کارت به کارت و دیگر موارد فریبنده را دنبال می‌کنند خودداری و اینگونه موارد را قبل از هرگونه اقدامی به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.