رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

شهرداری شهرکرد ملزم به تملک زمین جهت احداث پارکینگ است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد ملزم است تا جهت تملک زمین برای احداث پارکینگ اقدامات لازم را انجام دهد و اعتبار مورد نیاز در بودجه سال آینده پیش‌بینی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورا با اشاره به مشکل پارکینگ در شهر اظهار داشت: پارکینگ فردوسی از طرح‌هایی است که در دست اجرا قرار دارد، بنابراین با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تملک یک قطعه زمین برای پارکینگ فردوسی توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری موافقت شد.

او افزود: شهرداری ملزم است جهت تملک زمین در بودجه سال آینده اعتبارات لازم را ببیند و موضوع پارکینگ به‌ویژه در خیابان کاشانی پیش‌بینی و رفع مشکل شود.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به پیشنهادات شهرداری اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی با دو پیشنهاد شهرداری مبنی بر ساماندهی حساب‌های شهرداری و جابه‌جایی ۴۴۰ میلیون تومان اعتبار از محل واگذاری خدمات شهری به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر جهت خرید ماشین‌آلات و تعمیرات اساسی براساس ضوابط و مقررات موافقت کردند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در راستای راه‌اندازی یک فرهنگ‌سرا اقدامات لازم در دست بررسی و فضا‌های مورد نیاز برای این فرهنگ‌سرا باید پیش‌بینی شود.

او با اشاره به کمبود پارکینگ افزود: کمبود پارکینگ یکی از مشکلات جدی شهر می‌باشد و مدیریت شهری را با چالش مواجه کرده است که باید در این راستا تدابیر لازم برای احداث پارکینگ اندیشیده شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
واقعا بحث پارک کردن در برخی از خیابانهای شهرکرد معضل است، همیشه می گن اما ترافیک برخی خیابانهای اصلی خودش گواه بر .....
آخرین اخبار