ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به هرمزگان ممنوع/ تعطیلی مشاغل سطح ۳ و ۴

استاندار هرمزگان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در برخی از شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی از روز گذشته در شهر‌های زرد و نارنجی هرمزگان اعمال شده است.

همتی افزود: اکنون شهرستان‌های بستک و بندرلنگه و جزایر قشم، کیش و هرمز در وضعیت نارنجی قرار دارند و ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به این شهر‌ها و جزایر ممنوع است و خودرو‌های بومی نیز حق خروج ندارند.

او با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های بندرعباس، میناب، حاجی‌آباد و جاسک نیز زرد است، گفت: ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شهر بندرعباس ممنوع است و خودرو‌های بومی هم حق خروج از این شهر را ندارند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در همه ورودی‌های استان هرمزگان تیم‌های کنترل و مراقبت مستقر شده اند، افزود: خودرو‌های پلاک غیربومی به هیچ عنوان اجازه تردد و ورود به جزایر قشم و کیش از طریق بنادر پل و چارک را ندارند و به طور جدی از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


همتی گفت: مسافران و گردشگران اجازه اسکان و برپایی چادر در سواحل هرمزگان را ندارند و هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود.

او افزود:در شهر‌های نارنجی مشاغل سطح ۳ و ۴ و در شهر‌های زرد مشاغل سطح ۴ تعطیل هستند و محدودیت تردد خودرو‌ها نیز از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در همه شهر‌ها و بدون توجه به رنگ بندی اعمال می‌شود.

او با اشاره به اینکه میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به شدت کاهش و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا افزایش یافته است، گفت: مردم در صورت داشتن هرگونه علائم بیماری کرونا سریعا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنند.

استاندار هرمزگان افزود: مردم حتما شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در مراسم‌ها و دورهمی‌های خانوادگی شرکت نکنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.