فرماندار اردبیل گفت: بازاریان، اصناف و مردم اردبیل رعایت نکنند احتمال تکرار تعطیلی و محدودیت‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل گفت: نگران خرید‌ها و تردد‌های پایان سال در شهر اردبیل هستیم و اگر مردم، بازاریان و اصناف نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بی توجه باشند مراکز و اصناف و بازار شهر اردبیل تعطیل می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه در روز‌های پایان سال قرار گرفته ایم تردد مردم در بازار اردبیل نگران کننده است و اگر این روند ادامه داشته باشد پیک چهارم کرونا در شهرستان اردبیل بسیار خطرناک خواهد بود.

فرماندار اردبیل گفت: متاسفانه به دلیل عادی انگاری و ازدحام و تردد‌ها زیاد روند بستری‌های کرونا در اردبیل افزایش یافته و اگر مردم رعایت نکنند روز‌های سختی در انتظار است.

امامی یگانه از تشدید نظارت بر بازار، اصناف، مراکز، رستوران‌ها و تالار‌ها در شهر اردبیل خبر داد و بیان کرد: اگر مراکز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شود چرا که خط قرمز ما سلامت مردم است.

او تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم از ازدحام و دورهمی‌ها و تردد‌های غیرضروری خوداری کرده تا عید را به تلخی برای خانواده‌ها تبدیل نکنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.