جلالی: محموله بعدی واکسن روسی کرونا آخر بهمن ارسال می‌شود

سفیر ایران در مسکو گفت که محموله‌های بعدی واکسن روسی کرونا آخر بهمن، دهه‌های اول و دوم اسفند و همچنین فروردین به کشور ارسال می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز در گفت‌وگویی در حاشیه سفر «محمدرضا شانه ساز» معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو به مسکو درباره ارسال محموله‌های بعدی واکسن روسی کرونا «اسپوتنیک وی» خاطرنشان کرد: محموله‌های بعدی واکسن آخر بهمن، دهه اول اسفند و دهه دوم اسفند و فروردین ارسال می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: می‌توانیم قرارداد درازمدت‌تر و با دوز بیشتر منعقد کنیم. شرکت‌های بخش خصوصی توانمند ما اینجا هستند و قبل از این سفر مذاکرات اولیه را انجام دادند و مذاکرات ظرف فردا و پس فردا انجام می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم ظرف دو تا دو ماه و نیم تولید مشترک را به نتیجه برسانیم و در داخل ایران این واکسن را تولید کنیم. کمااینکه تولید واکسن داخلی به خوبی پیش می‌رود.

سفیر ایران در مسکو خاطرنشان کرد: خدمتگزاران شدیدا پیگیر هستند و این پاندمی با واکسن‌های تولیدی و توکل به خدا رفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار