نقش ویژه پرستو‌های موساد در سازش با کشور‌های عربی

یک رسانه رژیم صهیونیستی از نقش برجسته ماموران زن موساد در سازش برخی از کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس با اسرائیل پرده برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزاشی که درباره نقش زنان در سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تهیه شده بود، تاکید کرد نقش زنان به ویژه پرستو‌های موساد در پیشبرد اهداف اسرائیل بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس گزارش این شبکه عبری زبان، ماموران زن موساد وظیفه زمینه سازی برای گسترش روابط اسرائیل با برخی از کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس را به عهده داشتند و همین امر باعث شد تا یوسی کوهن رئیس موساد دسامبر گذشته به هشت نفر از آن‌ها لوح تقدیر بدهد.

به اعتقاد شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، این زنان نقش عمده‌ای را در فرایندی داشتند که دست آخر روز ۱۵ سپتامبر گذشته منجر به امضای توافقنامه سازش بین امارات متحده عربی و بحرین از یک سو و اسرائیل از سوی دیگر در حیاط کاخ سفید شد.

در این گزارش تاکید شده است این هشت زن به شکلی کاملا محرمانه و سری فعالیت خود را در کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس انجام دادند و تلاش‌های آن‌ها باعث شد تا امارات و بحرین مجبور به امضای توافق سازش شود.

گفتنی است پیش از این نیز زیپی لیونی وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی اعتراف کرده بود در چاچوب ماموریت هایش در موساد، با شماری از مسئولین و رهبران کشور‌های عربی رابطه برقرار کرده بود. ‎


بیشتر بخوانید

رسانه عبری زبان: بایدن به دنبال توافقی مجزا از برجام با ایران است

یک رسانه عبری زبان مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و مشاورانش قصد دارند، در کنار بازگشت به برجام، ایران را برای انجام توافق جدیدی درباره دیگر مسائل تحت فشار قرار دهند.

روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی به نقل از منابع آگاه در واشنگتن خبر داد جو بایدن قصد دارد راهکار دو توافق را در پیش بگیرد و ضمن بازگشت به توافق هسته ای، تهران را مجبور به ورود به مذاکراتی درباره دیگر دغدغه‌های موجود کند. ‎

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
جو بایدن شکر خورده
آخرین اخبار