بی احتیاطی جان راننده اتوبوس را گرفت

رئیس پلیس راهور همدان گفت: بی احتیاطی و کم توجهی به نکات ایمنی هنگام توقف اتوبوس منجر به حرکت خودرو و مرگ راننده وسیله نقلیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی, رئیس پلیس راهور همدان اظهار داشت: راننده یک دستگاه اتوبوس پس از سوار کردن مسافران از پایانه مسافربری همدان به مقصد تهران برای گرفتن برگه خروج از پایانه خودرو را بدون خاموش کردن و کشیدن ترمز دستی، متوقف می‌کند.

او افزود: پس از پیاده شدن راننده، خودرو به حرکت درآمده و راننده سریع خود را به وسیله نقلیه رسانده تا با ایستادن مقابل آن و فشار دست اتوبوس را متوقف کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: تلاش راننده برای متوقف کردن خودروی خود بی نتیجه بود و او به دلیل قرار گرفتن بین اتوبوس و بلوک سیمانی جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: رعایت دقیق نکات ایمنی و بررسی وضعیت ایمنی خودرو پیش از حرکت و مسافرت یکی از توصیه‌های اصلی پلیس به رانندگان است و این موضوع در خودرو‌های حمل و نقل عمومی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
بنده خدا یک لحظه بی احتیاطی کرد جان خودش رو از دست داد ... ناراحت کننده بود. هنگام خروج از خودرو حتما باید خودرو رو خاموش کرد، ماشین را در دنده قرار دهیم و ترمز دستی را بکشیم .