دبیر فدراسیون ووشو:

لیگ ووشو شور و نشاط در بین ورزشکاران به وجود آورد

علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو درباره برگزاری لیگ این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو  در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیگ برتر ووشو اظهار کرد: فدراسیون ووشو نهایت تلاش خود را کرد که در بالاترین کیفیت و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بتواند در این وضعیت بغرنج و ناراحت کننده ویروس کرونا مسابقات را برگزار کند تا یک تحول و شور و نشاطی بین ورزشکاران کشورمان به خصوص ووشوکاران ایجاد شود.

او افزود: ما می‌خواستیم مسابقات لیگ ووشو به صورت متمرکز برگزار شود به همین علت از محل اقامت ورزشکاران تا رفت و آمدشان، شرایط برگزاری مسابقات و محل تمریناتشان را مدنظر قرار دادیم تا به نحوی شایسته از این عزیزان پذیرایی کنیم. با توجه به اینکه ووشو و سایر رشته‌های ورزشی در سکوت بودند و فعالیتی نداشتند در نهایت ما توانستیم لیگ ووشو را برگزار کنیم و به نظرم این مسابقات در سطح قابل قبولی داشت. همچنین بازخوردی که در بین ورزشکاران و کارشناسان بود، گواه بر این است که در واقع ما توانستیم به نحو شایسته میزبان تیم‌های شرکت کننده باشیم.

صدیقی درباره شلوغی در محل برگزاری مسابقات بیان کرد: ما فضایی را تا روز آخر مسابقات در نظر گرفته بودیم تا ورزشکاران قبل از ورود به سالن مسابقه در آنجا حضور داشته باشند و تجمعی صورت نگیرد، اما مراسم اهدای جوایز در روز آخر و فینال لیگ ووشو باعث شد که ورزشکاران برای اخذ جوایز خود در سالن حضور یابند.

دبیر فدراسیون ووشو درباره وضعیت تیم  پاس ناجا  که از فینال لیگ ووشو انصراف داد بیان کرد: جلسه کمیته انضباطی روز سه شنبه برگزار می‌شود تا به  مسائل  به وجود آمده  در روز فینال مسابقات بین تیم‌های صعود کننده  رسیدگی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار