سردار تنگسیری خبر داد؛

ساخت شناورهای رزمی با قدرت مانور و سرعت بالاتر از سال آینده

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:الحاق ۳۴۰ فروند شناور رزمی و پشتیبانی به نیروی دریایی سپاه ثمره همت و تلاش جوانان و متخصصان و حمایت همه جانبه سپاه و موسسه‌های دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در مراسم الحاق ۳۴۰ فروند شناور رزمی و پشتیبانی رزم به ناوگان نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: متخصصان ما این توان را دارند تا از سال آینده شناورهای رزمی با قدرت مانور و سرعت بسیار بالا تولید کنند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه الحاق ۳۴۰ فروند شناور رزمی و پشتیبانی به نیروی دریایی سپاه ثمره همت و تلاش جوانان و متخصصان و حمایت همه جانبه سپاه و موسسه‌های دانش بنیان است،افزود:امروز مفتخریم که توانسته ایم خواسته فرمانده معظم کل قوا را که قوی‌تر شدن توان دفاعی و نظامی است را عملی کنیم.

او با اشاره به این که امسال برای چهارمین بار از الحاق شناور‌های رزمی رونمایی شده است ،گفت:با وجود تحریم‌های شدید و شیوع کرونا توانستیم امروز از این شناور‌های رزمی و پشتیبانی  رونمایی کنیم و با پشتکار جهادگران صنعت دریایی و نظامی  بسیاری از تجهیزات دفاعی  بومی سازی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بومی سازی قطعات، ارتقای کیفیت بدنه شناورها، افزایش قابلیت مانور، سرعت و قابلیت ماندگاری  در دریا از مهم‌ترین کار‌هایی است که امسال انجام شده است.

سردار تنگسیری با تاکید بر این که قرار است سال آینده شناور‌های رزمی با سرعت بالاتر تولید شود، افزود:از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۴ فروند شناور با مشارکت شرکت‌های خصوصی، ۱۱۵ فروند شناور در نیروی دریایی و ۱۱ فروند شناور در سازمان صنایع دریایی وزرات دفاع ساخته و به نیروی دریایی سپاه ملحق شده است.

انتهای پیام/ر.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.